måndag







Jag kanske borde ta åt mig mer av drömmarna jag har om nätterna?
Inte för att det vore så kul, att tänka så, men jag kanske inte borde fortsätta bara putta dom åt sidan.
För det måste väl finnas ngn anledning att dom hela tiden kommer tillbaka och att saker och ting
verkligen går åt helvete efteråt.

Kanske bara min paranoja som spökar, men säkert roligt.


Idag;
- LÖNING.
- Tvätta. (Men det blev bara tre maskiner, sköönt :D)
- Kanske leka med Lalla en stund. Hoppas! haha. Måste ändå ge henne cashmoney. brölf...
- ....

Mina dagar är så oerhört intressanta.

Imorrn ska jag t barnmorsakn iaf. Kanske en sväng till stan? hrmhrmm... =DD mammsen skulle komma imorrn med så man kanske slipper ta tåget. Men måste kanske utnyttja sista dagen mitt pendlarkort gäller. Hahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0