måndag

Jag vet vart den sötaste tjejen är just nu.
HÄR, på nytorgsgatan 7b, våning 3, sitter hon :P verkligen. yes indeed! Jag menar, enda sen jag lyckades vakna, stiga upp ur sängen, sätta på mig lite vettiga kläder och enda sen dess pendlat mellan datorn och sängen, så tycker jag att jag borde bli utsedd till den mest kreativa människan idag med. Håret står åt alla håll, har tänkt att hoppa in i duschen några timmar nu, men tycker det känns onödigt med tanke på att jag inte tänkt gå nånstans idag ens. Eller jo, till Lalla om typ 2 timmar, men då har jag 2 timmar på mig att duscha. Måste se The hills kl 17. HOPPAS det är nya avsnitt nu. Ska ju börja idag. Annars blir jag lite ledsen faktiskt.

Det enda vettiga jag lyckats göra idag är att tvätta bort nagellacket och måla på nytt. Så otroligt effektivt. Laddar hem lite filmer med, men måste hela tiden avbryta när jag vill kolla ngt på nätet annars tar det 1000 år. Så jag får väll ta och lägga mig i sängen igen fram tills jag ska iväg så jag kan få hem filmerna nångång?


Tack för en myshelg ialla fall =D
Ny vecka igen, och spänt väntar jag på min telefonräkning? HUUUUUUUGGA :S
och mamma kommer imorrn, yeeej :))


puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0