ni som inte borde, ska inte.

Jag har skrivit, jag har raderat, jag har skrivit, jag har raderat, jag har skrivit, jag har klickat bort och bara inte orkat. Men vad ska man skriva i den här bloggen när det bara står still i hjärnan och när det ändå inte händer mkt mer än vanligt i ens liv. Dom som behöver veta de senaste uppdateringarna och hur man mår och om det vore nått direkt speciellt, dom får sina nyheter. Men skulle jag skriva det här, men kanske inte riktigt i direkta ord, skulle det bara skapa förvirring och frågetecken hos en massa folk. Folk som kanske följer min blogg (som jag antagligen förlorat nu eftersom det stått still väldigt länge :P), men som kanske inte alls behöver veta de mest personliga delarna i mitt liv. Och det är väl det som händer mest, mkt personligt.

Blev ju väldigt störd när jag fick ett väldigt bra exempel på sånna som inte borde veta saker om mig alls, och det var inte alls längesen. Vet inte om hon läser min blogg, men jag kan säga som så att när man vräker ur sig sånna saker borde man verkligen kontrollea hur mkt man dricker och vad som rinner ur käften just då. Ja, personen var nog alkoholpåverkad just då, men jag bryr mig inte. Det var respektlöst. Vem gav henne rätten att säga det hon sa till ALLA runt henne när hon inte ville fråga en sån personlig fråga på bilddagboken?! HALLÅ! Jag vet väl inte ens vilka personerna var, men jag vet då att dom inte behövde höra det just då. Att få höra en massa kommentarer och skit är inget jag behöver veta av. Folk får jätte gärna ha åsikter och tankar om saker och ting, men i slutändan handlar det om mig och mitt liv. Det tycker jag att jag själv kan få sköta utan en massa skit runt omkring mig. Räcker med det svarta lilla hålet jag hamnat i nu när jag blive arbetslös, med egen lägenhet själv. Och att situationen ser ut som den gör annars med. Vem fan behöver då en massa skit från annat folk? Är hallsberg så tragiskt att det går så långt att folk måste ägna sig åt att leva sig glada på andra s k problem?
Hallå, stäng ner jävla äckel slem C2 och starta nån jävla biljardhall/ungdomsgård där alla kan gå och fördriva sin tid. Inte dom som är utstötta men tror sig äga hela hallsberg. Och när jag säger utstötta vill jag inte verka elak, men sättet dom flesta där uppför sig och gör bevisar inte direkt motsatsen. Bara en massa wannabes.

Okej, hur jag kom in på det med tanke på vad jag började skriva om, vet jag inte. ^^
Blir bara så irriterad på allt.

Vecka 20+5 nu ialla fall, om två veckor dags att gå till barnmorskan. Allt verkar ju vara som det ska, vilket är väldigt skönt och veta. Börjar ju synas nu och skit! :D men vad gör man? Tiden har gått fort, nu är det halva tiden kvar. Hoppas den tiden går lite fortare. :P

Ja, som ni kanske förstått är jag gravid.
Är så trött på att alla frågar. "Är du med baaaarn? grattis!" och ett fejksmile i nyllet. Dom VET, men ändå frågar dom. Varför kräva bekräftelse när man vet. Och speciellt folk som är utomstående. Så kommer man dit igen, slem hallsberg som innehåller folk som inte alls vet vad man ska göra av sin s k fritid, så dom lägger den på folk som dom inte ens känner.

Tacka er som verkligen bryr er och som funnits där! (Y) tummen upp för er.
Speciellt mamma, herregud, hade väl varit ett ännu mer nervvrak i ett svart havshål utan henne. <3


Å
ter till mitt kära Sex and the city ;)
Såg filmen med Åsepåse igår. SÅ BRAA! =DD

O
ch vädret idag har ju inte gjort en mkt piggare i skallen. Nejfyfan! Och att sitta själv en sån här kväll är väl ingen höjdare heller. Men därför fick det bli att fördriva dagen med att, hmm.. kolla på film, raka benen, sitta vid datorn och bläddra förbi kanalerna timma efter timma på tvn. HURRAY?
Ja, just det. Man har sökt lite jobb oxå. Kanske behövs. Sen var jag på äckel Soc med. Och en sväng hos Karin. huhu, ja, men vafan, lite har jag hunnit med ändå!


Vart en kanske lite onödigt lång blogg idag. Men man får ju ta igen.
Får se när nästa kommer. Kanske börja uppdatera lite smått som förr, varje dag? Hahahaha. Så tragiskt att man inte kan fylla sina dagar med annat vettigt när man är arbetslös. USCH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0