På gång..

Kanske? Vi får se. Arbetsintervju idag, gick hyfast bra och jag hoppas att det blir något av det för jag behöver verkligen ha ett jobb& en jädra inkomst så jag kan ha kvar lägenheten. Känns inte så stolt att gå på Soc och oroa sig varje månad om man skulle få pengar nästa månad eller inte. Känns så otroligt meningslöst med det. Men allt är bättre än inget.

Liten sväng på stan efter intervjun, helt plötsligt var jag inne i varje affär och kände ett stort behov av att handla precis allt jag såg, till och med böcker? wtf? Inte som att jag brukar ställa mig och kolla efter en bok jag vill köpa. Nått har hänt med mig :P
Men tur att man inte har problemet att vara ngn slags shopoholic för jag kom hem med alla pengar i behåll :D

Träffade Bever och käkade lite på nytorget, senare drog vi hem till mig med Lina och kollade Sex and the city filmen. IGEN.. för min del.. ok, den var bra och sevärd men orka se den två ggr på två dagar i rad :P men meeen.

Nu äre South Park som gäller sen våra flickor i Sex and the city igen =DD haha.
Har ju aldrig följt det förr men det visade sig vara rätt skoj ändå :P

Skulle ha tvättat idag. Blev ju inte av :P kändes lite skumt att jag blev lite besviken över att jag inte fick tvätta idag pga arbetsintervjun xD så otroligt illa! Men nu äre helg ;) iaf för vissa. MYS ska det bli. =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0