torsdag

Puss på gamla tider! Fan vad man tänker tillbaka massa och minns massa onödiga saker som man förträngt ibland :P
Kollat genom bilder på bilddagboken från nästan hela året 2007, man såg förvandlingarna i ens liv. Till skillnad från hur det ser ut idag. Usch, helskumt måste jag säga... Men det är väl så det är. Livet är än vandring med hinder och berg på vägen, en hel väg med förändringar som man måste anpassa sig efter.


The Hills nu, sen läsa klart boken =D
Har ju varit riktigt effektiv idag! Flyttade om lite här i lägenheten. En enda sak som jag vill ha bort härifrån och tusen andra grejer jag måste fixa&köpa! Haha =)

Imorrn till Katty! <3 ska bli så mysigt så, thihii


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0