1 dec

tiden bara ruuuusar, redan första december lixom. 24 dagar kvar till julafton och 30 dagar kvar totalt på 2008, hehe
Och vår lilla familj är sjuk =P till och med lille Gabriel kan nsya till då och då, haha, så sööööööööt =D
Jonas har somnat på soffan, den lilla sjuklingen, jag somna förut en stund, herregud vad sliten jag känner mig, usch! Vädret är så grått och tråkigt oxå så man vill inte gå ut på nån promenad heller. Var upp på hberg imorse och fixade, sen en sväng till apoteket, yaay, kallt som fan =/

Ikväll ska Jonas mamma komma på besök =) trevligt trevligt, måste fixa lite mat snart tror jag, eller om hon skulle ha med sig mat? Haha, ngt sånt blire nog ^^


Trött trött trött...

Kanske dags att byta på lillpojken, sen kolla lite tv tror jag.

Måste erkänna, FAN vad skönt att bli av med magen, herreguuud, kändes som in paradise när jag kunde somna på mage igen =D haha! Lite seperationsångest finns faktiskt, känns ju rätt tomt och konstigt efter 9 månader, men skönt ändå ^^


Kommentarer
Hanna

Grattis Agga:) visst är det underbart med en bebis:)

Kram Hanna B

2008-12-02 @ 13:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0