Ännu mer besök

Mamma och pappa kom förbi förut med =) tog slut på mitt kaffe, haha. Men dom hade med sig kycklingvingar och revbensspjäll, hihi. Va längesen som fan man käka det så det smaka mummaa =D

Och nyss var Bever och Ida här en sväng och hälsade på, hade lite konstiga nyheter =O
HAHAA! sjukt alltsåååå, men men. Ärligt talat orkar jag inte bry mig. Inget av det som existerat i mitt liv tidigare betyder mkt nu, haha. Hej, jag har blivit socialt invalid xD nej kanske inte riktigt så illa, men det känns fan som det!

Tvätta lite imorgon oxå. Behöver städa lite, eller dammsuga iaf. Blir inge direkt storstädning nu, blir ju flytt snart =D

Ont i magen =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0