Bullshit.

Mkt snack som går runt, helt i onödan och fel personer råkar ut för det och andra får lida för det, väldigt patetiskt och tråkigt tycker jag faktiskt.
Kan faktiskt säga som så, bara för att få det ut i det öppna och för att många har frågat mig och hoppats på smaskigt skvaller och för jag inte orkar med sånt, så får ni erat svar här. Nej, Bever och Ida höll verkligen inte på innan Bevers förhållande med Pernilla tog slut, om dom hålls på nu eller inte är deras ensak, men tvivlar på att dom gör skulle göra det. Är så tråkigt att tjejer och killar inte får vara kompisar och umgås, om två tjejer börjar umgås rätt mkt helt plötsligt är det ingen som frågar om dom ligger med varandra väl?! sjukt alltså. Förra hösten/vintern var jag mkt hos Bever och folk fick helt fel uppfattning om allt, som att jag skulle bo hos han, som att vi hade gjort det enda och det andra eller att vi ens var ett par lixom. Vart ska man leta vänner och vilka vågar man bli vän med utan att snacket ska gå och kanske behöva såra folk helt i onödan? Nej, fyfan vad irriterad jag blir. Men nu vet ni det ialla fall!


Över till ngt helt annat. Min RYGG, blääääääää! ont som fan igen =/ går upp mot revbenen och bara trycker på, fyfan.
Mamma var här förut med lite mat, haha, jag är lite bortskämd, men orkar verkligen inte ställa mig och laga mat, va ju knappt så jag orkade ställa mig i duschen förut, haha. Ja, så illa däran är jag faktiskt! Vissa dagar iaf, har ingen aning om varför det är så men håller det sig en längre tid måste jag fan till läkaren, bläää.



När han väl somnar så somnar han! =)
Jätte duktig kille som vet att mamma med måste få sova några timmar ;) haha



Det där med att byta blöja är inge roligt tycker han =D


Kommentarer
Emmy

Va söt han e då gumman.. Trodde ju att ja skulle få tid att komma nu under veckan, men jobbar hela veckan:/ kan ju inte tacka nej när dom ringer, för vi behöver verkligen allt ja får jobba eftersom jocke inte har nåt jobb nu:/ men ska komma så fort ja bara kan.<3

2008-12-09 @ 13:30:07
Tilda.

Åh så söt han är!! Vi måste ses ngn dag alltså!!

2008-12-09 @ 13:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0