Dan' före doppardan' :-*



Mamma...



.. Älskar dig!! :)


Packat ner massa grejer nu, haha. Känns som att jag ska vara borta i flera veckor =P
Men jag ska va borta över natten och hemifrån hela dagen imorrn, så att packa ner lilleman saker var inte så jävla enkelt, lätt och veta hur mkt blöjor som kmr gå åt? haha ^^ sen ombyte till mig imorrn, och smink o massa måste ju med. Sen Jonas jädra påse som han inte har tage med sig, verkar inte vara viktigt att ta hem julklappar man köpt o slå in dom. "inte hans problem" eller ngt verkar det som -asg-

Blir att köpa mat idag, orkar inte ställa mej o laga ngn mat nu.

Pusshej,
god jul och gott nytt år på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0