dream dream dreeeeam

Vem fan kan veta att det var mitt armband? Blir lite irriterad! =P
Jaja, hade vare värre om det var mitt pärlhalsband som hade hittats och jag inte skulle få tillbaka det, men det lär väl aldrig mer dyka upp, haha

Ska snart iväg till vårdcentralen, sen kanske ta en fika med Bever =) får se om jag hinner, blir lite stress idag. Glad att jag får skjuts upp till Jonas sen vid kvällstiden, har ju 1000 grejer som ja måste ha med mig som jag inte får med mig om jag skulle gå. Sen måste jag oxå hämta ut ett paket, blev lite mer julklappar ändå, så det måste slås in sen. Fyfan, kmr vara fett stressad senare, haha.

Skumma drömmar som fan inatt =/ jävla obehagligt, drömde massa om att vi vart typ kidnappade och instängda. Folk letade efter oss men vi var borta skit länge, men sen lyckades jag fly, hittade en utväg nånstans, jätte konstigt, jag vet =P
Och när jag träffade mamma efter det och frågade om vi kunde åka till Ikea ville hon inte det. HAHA =D säkert snällt, här har jag vare kidnappad och gömts nere i någon källare och hon vill inte åka till Ikea med mig. Vet att jag skulle köpa nån kudde? omg, det låter ju helt vrickat, men mina drömmar är verkligen skumma. Nu när jag inte får sova sådär jätte mkt om nätterna så drömmer jag ännu mer dom timmarna jag väl får nån sömn =P


Nu börjar lilleman vakna till liv, matdags, sen ska vi göra oss lite iordning och tralla iväg =)
Fint väder som satan ju =) lite synd att det ska vara julafton imorrn, och som vanligt ingen snö =/

oh, btw. Mitt hår blev riktigt bra!
stolt jag är över mig själv. Tänkte ta lite kort så ni skulle få se mitt verk ^^ haha, men fick inte till ngt bra kort. Skyller på kameran..... =D


Kommentarer
KatarinaZ

vårväder med minusgrader. så lyckat. haft en bra dag?

2008-12-23 @ 15:28:45
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0