En Andra Advents kväll

Händer inte direkt så mkt =P
Men var iväg med Jonas mamma till Jenny (Jonas syster) i åsbro och hälsade på =) mkt mkt mkt god kladdkaka med vit choklad fick vi =D fan vad god den va! Trevligt att komma hemifrån lite och vara lite social, haha. Blir ju inte så mkt av det nuförtiden. Jenny är så kär i lilleman, haha, mkt kort blir tagna när hon och Lena (Jonas andra syster) är med ^^ Jennys katter var därimot inte så förtjusta i lillen, haha! Nästan rädda för den lille krabaten.

Ingen huvudvärk idag och knappt ngt i ryggen heller, så jävla skönt! Känner mig rädd pigg ändå, kanske för jag har kommit hemifrån lite.

Jonas har ledigt nu i veckan =D glad jag blir!

Andra advent, herregud! Känns inte alls som det, jag trodde det var november fortfarande förut, haha

Hoppas alla haft en trevlig söndag =)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0