En pigg lilleman

En välldans sådan oxå! Han har inte sovit mer än 2-3 timmar på hela dagen kanske, varit så jävla pigg alltså ^^ hungrig, inte hungrig? Skrikig, inte skrig =P osv, haha
Men jag fick sova typ 1,5 timma förut ändå, men det var knappt. Sen skulle jag ut i köket, diska och fixa lite käk, fick springa mellan rummet och köket för då hade han vaknat och blev helt plötsligt väldigt uppmärksamhetssugen -asg- så till slut fick han sitta i babysittern ute i köket med mig medans jag fixade klart maten, då gick det bra =D  han kanske sover mer inatt om han är såhär vaken nu, om han inte somnar snart och sover sig genom kvällen, igen.. haha.

Blir som vanligt inget speciellt denna fredagkväll, vad händer för min/vår del lixom =D om en-två månader kan jag nog lämna han till mamma så man kan få en ledig fredagkväll och kanske dra ut med vännerna, for lost times ;) vi får se, än så länge är jag fortfarande för fast vid honom, skulle bara bli konstigt och jag skulle inte alls vara rolig att festa med. Än. =P
Men när livet var en fest och alla man känner är partypeople och knappt gör annat om helgerna så blir man ju van vid det, det var jobbigt i början att släppa allt det, men jag vande mig och nu känner jag inte alls ngn fest lust, har ju annat att ta hand om =)

Jonas kommer snart =)
mys!

pussciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0