En vecka<3

Lillgrabben är nu en vecka gammal! =) hihu. Känns som mkt mer, veckan har gått rätt slött på ngt sätt, men ändå rätt fort.

Kan inte förstå att man faktiskt gått genom allt det där och att han faktiskt är hos oss nu =) unbelievble! <3


Min granne är då störd, på riktigt alltså. Vaknade vid halv 12 inatt då av att ngn går runt och pratar väldigt högt väggen intill, trodde det var fler där men sen kom jag på att det bara var han för det vara bara en enda röst som hördes, som om han på ngt sätt mediterade, gick runt i lägenheten och sa samma saker heela tiden, ngt om pajaser, ngt han var skyldig och ngt om pengar, så jävla störande! Jävla alkisgubbe, borde städa upp på sin balkong (varje gång man kmr ut på balkongen ser man hans jävla svarta stora påsar över halva balkongen, undra vad han möjligen kan samla på?!) ist för att väcka sina grannar =P haha. Sen vaknade jag vid 3 igen, då hörde man honom fortfarande! Men tror han hade satt sig ner då och slage på tvn med. Inte nådigt, vart ju nästan lite rädd där, vågade knappt gå o kolla om dörren var låst =P han lät ju inte riktigt klok. Haha. Ja, det var min natt det

Snart kmr mamma och pappa och hälsar på lite, och senare ska Jonas mamma komma, ska kika på Gabriels lilla navel som antagligen hålls på att lossna nu =D vart lite nervös där ett tag för det vart lite blodigt oså men sen såg jag att den förmodligen ska lossna nu =)

Tråkigt väder som fan.
Blir ju inte direkt mindre deppig för det här med att man måste vara själv oså nu, men förmodligen kmr Jonas vara hemma i veckan nu. =D



Kommentarer
KatarinaZ

Åh... Jag kanske tittar till dig en stund imorgon kväll ifall du är hemma :O) vi ska till en i hallsberg :D saknar juh dig o lillen <3<3

2008-12-06 @ 21:39:01
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0