Ensamhet, inget för mig..

Vaknade inte mkt inatt heller, han är så duktig så lilla grabben =D vaknar när han vill ha mat, vilket kan va typ 3 ggr per natt eller ngt, sen somnar han om igen, så det går bättre och bättre!
Var iaf iväg till sjukhuset imorse, kollade vikten lite och sånna grejer, såg bra ut =) Men han måste äta lite mer tydligen, haha. Men det är lite svårt eftersom han sover så mkt nu, helt omöjligt att väcka han ibland, sjukt alltså. Inte känslig mot ljud eller ngt, lugn bebis vi har fått =D asbra.

Sen var vi och handlade lite, sen hemmåt och laga mat och kollade på Madagaskar 2, haha så jävla bra, måste ses. Men ettan var såklart bäst, alltid så.
Vi har valt ut tapeter nu till nya lägenheten så vi åkte iväg dit idag med och fixade det och sen blev det lite fika hos Jonas syster och hennes boy =P sjukt att bebis lyckades sova genom hela allt det faktiskt, lyckades göra poopoo i blöjan, men vaknade inte av det inte! ^^

Och nu är jag själv hemma, vet inte hur länge det blir så heller =/ USCH! hatar det, Jonas ska jobba nu ett tag, han har vare ledig några dagar men nu måste jag vara själv för måste ju få sin sömn när han ska upp och jobba. Den här tiden som han kan åka hem till sig och sova ut om nätterna får han ju göra det, snart bor vi ihop och det kan bli lite svårare. Man blir ju sliten alltså.
Fick lite panikångest redan igår när jag vaknade och det blev nästan värre nu ikväll innan Jonas mamma släppte av mig hemma, jag vill verkligen inte vara själv, inte för att jag inte klarar av det eller så, men det känns inte skoj alls =( nu dom här dagarna redan har jag vant mig vid att Jonas är här och så. Men men, det är som det är.

Imorgon kommer mamma iaf, tvätta lite, sen kommer KATTA <3 =D thihi. Åse skulle nog dyka upp med på eftermiddagen, trevligt att få träffa lite vänner nu, känns ju inte som att jag kommer ha tid för alla tyvärr =/, så det blir rätt fullt upp imorrn iaf. Måste få dagarna att gå när Jonas inte är här, hehe

Mkt det blev skrivet idag då.
Ska ta och fixa lite mat, paj blire nog =D sen ta och kolla lite på tv, kanske somna lite?

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0