=(

Inte nådigt det här måste jag säga, riktigt ensamt faktiskt. Seperationsångest är ingenting jag brukar uppleva direkt, men nu tror jag att jag vet vad det innebär =P
Men hela hjärtat värmer när jag tittar på lillpojken, så underbart.
Fick pumpa ut lite mjölk förut, eller ja, lite och lite, fick bli endel för han har sovit så mkt idag och inte direkt ätit så mkt så det blev nästan lite tvångsmatning, haha, men han är så duktig och suger i sig det =)

Kollat lite på The Hills nu med, missat endel ju senaste tiden, haha. Fixat käk och plockat lite, tänkte ta disken med, kanske en dusch oxå, fyfan vad slut jag är i kroppen, inte trött direkt men helt seg, ont och stel som satan i ryggen =/ och låren värker sönder när jag ställer mig upp, när jag hostar trycker det som fan mellan benen, underbart. NOT =P bara så ni vet det, haha
Men lätt värt all smärta, inte som att det e oklart varför kroppen är lite slut lixom.
Känns som att jag bara klagar, haha. Men det får jag göra =D


Saknar dig =(
Behöver ju dig verkligen.






Kommentarer
Tilda

haha aggas mutta mår inte bra :D

2008-12-05 @ 07:05:46
URL: http://mathildajerner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0