=)



Igår var Jonas mamma här, Gabriel skulle badas för första gången så vi fick lite hjälp med det =))
Han var så duktig och inte skrek ngt, han tyckte nog det var skönt med ett litet bad ^^

Idag var Anna och Stefan här och hälsade på lite och senare kom Åse =D alla ska hit och träffa bebis ;)

Natten/morgonen var dock jobbig och tröttsam som fan dock =/ usch, inte alls kul sånt där, men Jonas fick ta över vid 6 imorse så jag kunde sova lite, och det gjorde jag, vaknade runt 10 sen =) man blir sliten alltså, tänker jag inte förneka.

Men nu har Jonas typ deckat och jag e inte alls så trött just nu, men ska väl försöka sova, Gabriel har väl oxå somnat nu, tror jag? Haha. Eller kanske inte, man hör massa ljud från hans lilla säng.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0