Fredag :)

Men det betyder inte direkt längre party för vissa =D
Men det gör inte mig ngt, blir massa mys hemma med sonen ist ;)


Idag var mamma här, vart att tvätta lite, sen kom Jonas mamma och lillen blev badad, thihi!
Fast han var inte lika villig den här gången, hehe, men det gick bra ändå. Har ju köpt en badbalja nu, rätt stor (Ikea =P) så man var tvungen att hålla i han lite mer så han inte kände sig så vilsen, haha

Sen har ju Karin och Biffen vare på besök, första gången sen jag flyttade hit i Juni som Biffen var här, haha! Lite seg ^^ Så jag fick choklad av han, maaassa god, fyfan =D
Sen resten av kvällen blev det film och lite mer film, rätt skumma filmer dock, haha, men men, dom dög väl. Vart tvungen att kolla på Saw 5 för andra gången, visst, klagar inte direkt på filmen, var ju nästan bättre än dom andra 4, men att se den två ggr på såhär kort tid vart lite träligt =P

Och nu har Jonas oxå trallat hemmåt, jobb för hans del resten av helgen =/ BLÄ! hatart! Mmmmh. Men snart äre julafton och grejer, hihi. Känns verkligen inte som det, jätte konstigt iår faktiskt.
Träffa Lalla imorrn! HOPPAS JAG. Om hon inte sviker, den lille paddan =D hon ska nämligen få äran att färga mitt hår, måste ju fixa det, herregud, har ju bleknat och blivit helt konstigt nu ju. Och frisörbesök har jag inte riktigt tåd med just nu, men ska iväg och klippa mig lite direkt efter julen iaf.

Försöka sova om en stund, och försöka få lilleman att äta lite och FÖRSÖKA få HONOM att somna om med sen, haha. Nätterna är ju så roliga att vara vaken på, oyess..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0