Lördag =)

Det blev en riktig rolig eftermiddag hemma hos Jonas pappa =)
Åkte dit för att käka lite julmat, igen.. haha! Men nu äre slut på det för iår, blir lite mkt ibland =P Jenny, Lena och Erik var där, och så Bettan såklart, hahaa! *asg*
Sen blev det julklappsutdelning från Ove då, och han har ett litet speciellt sätt att göra det på =D skitkul! har med tärningar och massa skratt och stress att göra iaf, hahaha. Orkar inte förklara hur det går till, men skoj var det iaf. Lilla Gabriel var inte alls så värst social idag, somnade fint i Oves säng hehe.

Så har man tvättat idag. Slapp laga mat iaf, yees, haha!
Mamma har vart här och sen kom hennes kompis hit en sväng med och hälsade på lillen, mys mys, hehe.

Nyår kanske klart?
Får se om mamma ställer upp som barnvakt i ett antal timmar, hihuu! Blir nog inte sådär jätte livat med alkoholen för min del, kommer ju bli kanonpackad annars, nej fy. Ska ju hem till min lilla stjärna sen på natten antagligen (om det blir ngt) så jag tänker det ta skapligt lungt iaf. Måste se om man kan fixa det där med skjuts o skit med. Orka taxi, 40dyrt förfan!

Tack för dom fina julklapparna ;) behöver inte tänka på att man måste fixa champagnen till nyår, haha, skumpa har vi allt =D tack vare Ove!
och pengarna från mammas vän =) väldigt behövligt, hihi.

Natten gick rätt bra faktiskt, han sov skapligt mkt! Så otroligt skönt att få lite mer sömn.


Haha, var varken beredd på fotot eller pussen där! =P

Pussciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0