love the hills =D

Vilket underbart avsnitt av The Hills! Heidi och Lauren pratade äntligen med varandra och la ner stridsyxan, trodde jag inte! Och Spencer insåg äntligen att hans själviska ego inte kunde få Heidi på rätt sätt, så han gav med sig till slut och visade en sida av sig själv som ingen kunde ana fanns där, ärligt, jag trodde aldrig att han skulle säga till henne att han skulle ge henne det hon ville ha.

Lite nörd jag är =D
Men så får det vara ^^



Igårkväll kom Jonas hit efter jobbet, kollade lite på Eagle Eye, sög gjorde den! =P trodde den skulle vara bra, men nej, rätt seg. Sen somnade han och Gabriel i sängen, så söta =) ville ta kort men blixten skulle säkert väcka dom så jag struntade i det.

Sov dåligt inatt igen, som vanligt var han vaken från 2 till 5 tiden imorse. Fattar inte varför han har fått för sig att vara vaken just den tiden! Suck. Men under morgonen får man sova iaf. Haha.

Fixa potatisgratäng och kycklingvingar idaag! hihi, mumma. Mamma ska komma om en stund, handla lite kanske idag oxå.

Och på lördag blire nog middag hos Jonas pappa, mysigt =)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0