Måndag

Börjar bli lite lätt härdad nu =P att inte kunna sova en heel natt längre, men det går bättre och bättre, vissa ggr är man verkligen så prutt trött att ögonen automatiskt åker ner, men det går ändå lixom, på ngt sätt ^^

Helgen? Vadå? Har det varit helg? haha, känns ju säkert som det, eller inte..

Katta var här igårkväll iaf =D så man slapp sitta ensam hela kvällen!
Jonas jobb strulade som vanligt och som vanligt blev jag förbannad och ledsen för han inte kunde komma hit då för han var tvungen att jobba idag, som han egentligen inte skulle göra. Får se om han ens kmr resten av veckan, ger fan upp snart, orkar inte bry mig mer, blir så arg och besviken varje gång bara. Hatar hans jävla chef! >(

Idag ska jag försöka sova lite snart, få i mig lite mat snart kanske. Mamma skulle komma förbi med lite grejer åt mig, kan ju inte gå ut, kan inte få ner barnvagnen själv och sen upp igen, min rygg är ju död =P vågar inte lämna den där nere sen heller faktiskt. Skönt med flytt snart då vi kmr bo läängst ner utan trappor överhuvudtaget!


Kommentarer
KatarinaZ

SAKNAR DIG O GABBE! Vilken mys kväll. :)

2008-12-08 @ 18:28:41
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0