Massa snö =)

Helt vitt ute ju! Kan ju hålla sig så en stund tycker man och inte bara smälta bhort och bli helt slask och skit? Så fint nu ju!

Igår var Jonas jag och lilleman med mamma till marieberg och shoppade massa =D, fyfan vad pengar det gick åt. Dom två köpte nästan klart alla julklappar och jag slösade massa pengar på mig själv, haha! Köpte inte en enda julklapp, men jag är ju faktiskt klar med dom sen innan =D men jag kunde faktiskt ha köpt ngn klappis nu när jag hade lite mer pengar med mig och vi väl var där, tror inte vi kmr åka dit mer nu innan jul, aldrig lixom, panik med folk överallt som irrar runt efter julklappar i sista minuten ^^ Men jag blev nöjd med lite nya kläder, var eta sen jag kunde gå in i en affär och handla på mig lite för magen var i vägen och allt såg bara illa ut pga av magen, haha.

Inte sovit mkt inatt alltså, vi kollade på Mirrors igårkväll/natt, fyfan säger jag, jävla obehaglig film alltså =/ vart helt skum efteråt, brukar inte bli det efter skräckfilmer, dom lixom skrämmer mig inte alls längre (blivit härdad! =D), men efter den vågade jag verkligen inte kolla mig i spegeln när jag var på toa, Jonas ville gå och röka typ mitt i filmen men det fick han inte heller, haha.
Sen när jag nästan höll på att somna när vi hade lagt oss oså, så inom 5 minuter börjas det snarka, fyfaaaaaaaan vad sur jag blev, haha, Gabriel sov så fint och såg inte ut att vakna på en stund så jag tänkte ju att det va perfa för mig att sova nån timma eller två, men det gick ju bara inte, Jonas, darling, men du måste verkligen göra ngt åt dina snarkningar, jag vill gärna sova då jag får sova =D

Men nu har vi iaf kommit på ett asbra sätt att se på film i dvdn utan att bränna filmer, funkar ju skitbra och träligt bara att vi inte kom på det lite tidigare, hehe
Så idag ska jag nog bara glo på film. Dom ringde ju efter Jonas imorse så han var tvungen att jobba idag, suck!! Hoppas han kmr ikväll bara och slipper jobba imorrn iaf, hans sista lediga pappa dag ju.

Senare kommer tydligen Irene (Jonas mamma) och hälsar på, trevligt! =)

Mkt det blev skrivet idag då. Men nu måste jag ta och fixa mig lite och kanske käka ngt.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0