MAT

herregud, har fått höra massa sånt som att folk fått så pass lågt sockerblodsvärde under tiden dom ammat att man till slut orkat hålla i en gaffel när man väl ska äta. Pga för dålig kost, eller att man överhuvudtaget ätit för dåligt när man ammar =S kan det vara så att det går så illa? Att man blir så jävla svag att man nästan kan dö? Svimma av oså och blekna massor, visst, det låter trovärdigt för kost och det där är ju viktigt, speciellt sådär efter en förlossning, när man ammar och får så pass dåligt med sömn, men att man nästan kan dö av det? Heltkonstigt! Då måste man verkligen vara dålig med att äta.

Och det är just det som gör mig lite orolig för jag är rätt dålig på att käka om dagarna, jag orkar ju inte ens ställa mig och laga mat nu längre! =/ koka makaroner är väl det jag gjort som mest, haha! Ätit färdigmat eller haft ngn annan som fixar käk åt mig. Ätit frukost, sen ngn macka och frukt under dagen, inte så jätte mkt lagad mat, speciellt inte varje dag och jag blir väldigt irriterad varje gång ngn frågar mig om jag har ätit ordentligt, haha =P
Så när jag fick höra det där idag satte jag fan igång att laga mat nu ikväll, vart kycklingfileer med ris och currysås ^^ finns kvar tills imorrn med =D haha, så nu ska jag ta tag i skiten och vara nyttig, måste ju ha mig näring o allt så lillen oxå kan få i sig lite mer och kanske inte lika jävla ofta, haha!




Tack för hjälpen btw, Kattiii =DD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0