min lördagkväll

Jonas mamma var här nyss, fick lite hjälp och råd av henne om hur jag skulle göra med Gabbe när han blir som han blev inatt och nästan vare hela dagen idag, att få in lite mer rutiner, han är ju snart en månad så det är väl dags med det ^^

Och nu har vi äntligen fått ihop hans babysitter, så den gillade han, tror jag =D han såg rätt nöjd ut ett tag ;)
Han blir ju 3 veckor idag =D



Till det negativa.... min psykgranne är igång IGEN och har sig i lyan precis intill, *läskigt* seriöst, att hans röst är sådär läskig och helt tonlös gör det inte bättre, sjukt att jag kan höra varje lilla ord han nästan skriker därinne, vet inte om han är själv eller om det är ngn mer där med han, men jag hör nästan bara en och samma röst hela tiden. Betyder ju alltså att han måste höra när det börjar väsnas härinne, när Gabriel skriker, och om han nu skulle vara ngt konstigt psykfall och få för sig att komma hit och banka på dörren, vafan gör jag då? haha, jag är lite paranoid kan man säga xD


Idag har jag iaf träffat Lalla =D även om vi fick slåss med barnvagnen upp och ner helt i onödan för det varken fanns ngn hårfärg på netto eller lidl, SUCK! men jag fick komma ut lite iaf och umgås lite med Lallis =) får ta och fixa mitt hår på måndag eller ngt, tror EMMY skulle komma då med, hihi <3 det var så oootroooligt längesen vi sågs nu ju =(

Ska se The Notebook tänkte jag, får se om den e så bra som vissa säger, har sett så mkt action och konstiga skräckfilmer så det får bli lite snyft snyft film ikväll, haha

Finnen ringde förut med, ojoj, fett längesen man varken såg eller hörde ngt av han, så det var kul att snacka lite med den filuren ^^ måste ses snart ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0