nya tider

Allt är så bra nu, iaf när han är tyst ;) haha ^^
Men det är så nytt, precis allt, allt förändras nu, man hade ju aningar och så om hur saker skulle bli, men det är helt annorlunda, men man härdas och vänjer sig =) inatt sov han så fint, vaknade 3 ggr och ville ha mat, sen somnade han igen. Så söt är han =) nu har han fått upp ögonen helt oxå. Nu vet man hur det är att älska någon på riktigt. Vad det egentligen innebär.

Jonas systrar var här igår och hälsade på, så söta är dom! =D haha, "nej du, det är jag som kommer bli hans favoritfaster!" =P fick så söta kläder och en liten filt av dom med, tack. hihi
Senare kom Jonas mamma förbi, otroligt vad glad jag är att hon har jobbat/jobbar inom vården och jobbat inom barnvården förr! Hon kan verkligen massa och har hjälpt oss mycket mycket! Fick en bröstpump av henne igår, funkar rätt bra förutom att mina bröst gör typ fett ont och svullnar sönder efterår ^^ Men Jonas fick mata han lite idag, går så bra så! Gabriel kämpar inte imot alls när det gäller mat =)

Var till sjukhuset igår, ska dit imorrn igen, usch vad dom krånglar, helt i onödan med! men men, lika bra. Inge gulsot hade han iaf, skönt det =)

Rätt mkt som måste fixas nu framöver, men försäkringskassan o skatteverket och skit, haha, hatar sånt där! Men måste ju.

Nu ligger Jonas och Gabriel och sover så sött i soffan =)
Själv var jag till affärn en sväng förut, ska väl ta och laga lite mat snart.

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0