Ojoj

Vilken kväll det blev, haha! omg, tycker synd om dig, älskling! Fyfan vad illa, jag skulle börja tjuta som fan, säkert roligt. =/
Lite kul dock =D haha, beror på hur man ser det =P
Nej nog om det...


Blev en jobbig natt igen tyvärr,
men vid 4 tiden imorse gav jag upp och gav han modersmjölkersättning som vi fick eta sen på BB när vi va där för dom krånglade massa och trodde inte han fick i sig så mkt som han borde ha fått, men egentligen behövdes det inte, men nu kom den till användning! För Lilleman somnar nämligen jätte lätt vid bröstet och får inte i sig allt som behövs när han ska sova, så han blir jättehungrig jätte plötsligt när man lägger ifrån sig honom =P inte lätt att vara bebis alltså, haha. Men så jag gav han det med flaska med tanke på att jag inte kunde pumpa ut så mkt så fort, då somnade han, gjorde samma sak idag efter att han varit grinig och skit och inte riktigt kommit till ro, då somnade han. Så det ska jag nog börja med att han ska få på flaska innan han ska sova, då sover han bättre och lite mer, och då får jag oxå sova mer =D haha.
Ja, det va spännande va? =P



Nyår klart. Nästan. Fixat barnvakt! Wiiiiiiiiie, och så får jag sova lite mer ;)
Kanske beror på lite hur sent det blir oxå =D men mer sömn än vanligt iaf! SKÖNT!

Kollat på Tinkerbell idag, herregud.. ja, varför tittade jag på den? haha, jävla Jonas fick mig att se den. Don't get me wrong, det var en söt film, men det där med älvor, nej fyfan! Har dåliga minnen som fan av älvor, från när jag var liten och min morbror var flitig med att skrämma upp stackars lilla mig med onda, fula äckel älvor. FAN! haha, annars hade jag njutit av filmer..hmm...

Vart inget att gå ut att gå idag,, varför? inte som att jag hade fullt upp med massa annat precis, haha! Blev bara inte så, lathet =P pysslade med smågrejer runt mig hela tiden, imorrn ska jag nog ta och gå ut. Men alltså jag har svårt för det där med att gå ut och gå nu, för jag måste ju ha med mig barnvagn och allt och om jag inte har ngt jag måste göra nånstans så går jag typ ingenstans, helt onödigt ju =D när man kan sitta hemma och dega?

Nu vaknar lilla herrn, matdags ^^

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0