orka det här

Så förbannat ont i huvudet! Så jävla seeegt alltså, bara dunkar på ena sidan, skulle försöka sova en stund förut, gick inte, bara dunkade och dunkade, jävla kräkkänsla, suck

Men Jonas mamma var här förut, kom med mat gjorde hon =D haha, sen åkte vi och hämtade Jonas när han hade slutat så han har vare här nu i några timmar men åkte hem typ nyss =( verkligen skit jobbigt! Men han måste få sova när han ska jobba, iaf nu medans han kan få sova ut om nätterna =P

Måste lätt se Britney på tv4 22,35, så sova kan jag inte göra nu ju, haha


Pusshej



Kommentarer
Åse Påse

Hej! Fint du skrev om mig på bilddagboken :) Skitglad just nu fast jag knappt kan andas. Kommer o hälsar på så fort förkylningen är över. Tack för att du finns





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0