Oss

Vad heter ni? Agnieszka & Jonas
Hur träffades ni? Fest typ 5 år sen för första gången
Hur länge har ni varit tillsammans? Var tillsammans ett tag för 5 år sen, och nu blev vi det igen i juni. (Låååång historia =P)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? I februari gör vi det =)
Har ni barn? Ja, en son som kom till världen den 29/11-08 =)
Har båda körkort? Neä
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Hmm. Tror det? x)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jonas ^^
Vem är äldst? Jonas
Vilka stjärntecken är ni? Han är vädur och jag är jungfru
Vem fyller först på året? Han =) 31 mars
Vem är längst? Jonas. Men vem fan är inte längre än mig lixom ;D
Vem sjunger bäst? Jag. Och jag sjunger inte så värst bra, haha!
Håller ni i handen på stan? Händer väl =P
Var nån av er oskuld när ni träffades? Japp ^^
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej inte direkt
Vad har ni gemensamt? Allt och ingenting känns det som =D
Blev du kär i första ögonkastet? Lång historia. Men jag var 15, naiv och blev kär för kärlekens skull. Men ja, kär vart jag
Har ni någon speciell låt? Nej inte direkt. Finns väl endel låtar som är lite extra känsliga men ingen som är vår, haha
Har ni några "fri kort"? Nej!
Har ni stora framtidsplaner? Just nu den nya lägenheten, sen får vi se =)
Har ni gråtit i varandras armar? Har nog hänt några ggr =P
Har ni varit utomlands tillammans? Nej =(
Vilket är ert bästa minne? oh herregud, har vare med om så otroligt mkt ju =P men när Gabriel föddes var ju ett väldigt speciellt tillfälle =)
Vem lagar bäst mat? Båda =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Leker ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? När vi inte tjurar på varann ;D
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej inte direkt. 14 km typ, haha
Blir du lätt svartsjuk? Händer väl? Men vem blir inte det ibland?
Brukar ni bråka? Oja! =P
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Lalallaaaaala ^^
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller förut, blir väl det igen sen. (Jag var tvungen att sluta med dom ett tag för min kropp sa imot väldigt mkt, hehe)
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag vet inte om jag gör det men han kan låta mkt i sömnen =D haha







Haha =D
Rensade massaaaa bilder från datorn eta sen och tyvärr råkade
många bilder på oss försvinna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0