Skrik, skrik, skrik

Omg! Tror aldrig han haft en så dålig natt förut, 3/4 av natten skrek han om inte mer. Ingenting passade lixom, ville inte ha mat, försökte lägga honom på olika sätt för jag tänkte om han kanske låg fel och fick ont nånstans, hade upp honom, han pruttade massa och fick ut lite rapar =P så det va antagligen gaser eller ngt han hade, men när man försökt ALLT, jag till och med la han i barnvagnen och körde runt lite med den, men det hjälpte inte heller, alltså, då känner man sig rätt jävla hjälplös, han kan ju inte direkt bara säga till vad som är fel. Jag sov som mest typ 3,5 timma, nu mellan 6 imorse till halv 10 typ, annars har det vare väldigt lite sömn inatt, tur att jag faktiskt inte alls vare så otroligt trött ändå =O
Men när man tittar på honom när han skrynklar ihop hela ansiktet och bara gråter hela tiden så skär det i hjärtat, verkligen inte roligt, för han hade antagligen som sagt ont i magen eller ngt, och vad gör man åt det bara sådär? =/ usch


Men måste sova lite senare idag. Lalla ska komma snart och hjälpa mig med mitt hår =)
Ska se ens om Gabriel vill sova ngt idag, igår ville han inte det, han somna mest under kvällen, tur det.

Min mage mår inte bra, jävla choklad!!
Haha ^^


Skönt att jag slipper laga mat idag iaf, kvar sen igår, huhu. Jag är ju alltid så smart att glömma att ta fram och tina upp ngt från frysen, gör det jämt i sista minuten så jag får stoppa in maten i mikron och värma i 100 år, sen blir det lixom bara ....BLAAH av allt istället =P tkr verkligen inte om mat som man tinat upp för mkt i mikron, blir antingen för torrt eller för blaskigt, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0