Snart

Wiiiiiiiie =)
Men fyfan vad orolig jag är för att jag inte kmr klara av att vara ifrån Gabriel, även om det bara är en natt och plus typ en hel kväll o eftermiddag =O han är ju bara en månad, och jag börjar fan undra om jag ens borde lämna bort han. Men jag vet ju att han kommer vara säker och må bra hemma hos mamma och pappa, men ändå. Känns så konstigt lixom.
Men ska bli skönt att slappna av lite, sova inatt.. så mkt som det nu kan bli av den saken, haha ^^ och umgås med vännerna. Ska ju få träffa Markooos idag med =D massa längesen sen sist ju!

Jonas mamma kom imorse, med Pisang åt mig, mumma!
Så har jag diskat lite och plockat undan här.

Nu äre bara att invänta kvällen, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0