som sagt.. sömn?

Sov mellan 12 och 2 inatt, sen fick jag vara vaken tills typ halv 5 imorse för en viss herr Gabriel verkligen inte ville sova utan äta i nästan en och en halv timma! =P gråta, äta, gråta, äta, gråta... underbar natt lixom, snacka om att bli frustrerad när man inte vet varför han skriker när han lixom nyss ätit i en timma och själv släppt bröstet och halt somnat?! När man testat allt och han fortfarande skriker så är det rätt jobbigt, speciellt mitt i natten när man själv oxå är helt slut.
Men vi somnade till slut, sov till halv 8 eller ngt, sen vare matdags igen, sen sov vi till 11 tiden, alltså det e verkligen i omgångar, min kropp måste härdas snart för jag är helt jävla slut, haha ^^ sånt man får ta

Vad ska man göra t mat idag då?
Jag måste fan handla =S kmr ju inte så långt som sagt, hahaa
MAMMA KOM!! =P


Vi får väl se vad som sker idag, chansar på att det mest blir tvn och film.

ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0