Söndag



Han sover i sängen med mig hela tiden nu när Jonas inte är hemma =P
och vad duktig han är, sover så fint jämt =)
När Jonas är här så blire lite trångt att sova alla tre i sängen för det är bara 110 eller 120 säng tror jag? hehe
Men det får gå ändå, känns mkt bättre att ha han i sängen på nätterna, han sover nästan bättre där.


Har potatisgratäng i spisen nu och käk från Jonas mamma sen igår kvar, haha, så mat finns det!
Slipper laga avancerade maträtter för att få i mig ngt, sånt orkar jag verkligen inte just nu, känner mig rätt slut i kroppen än, men glad att förkylningen är borta, bara lite hosta kvar. Huvudvärken igår var inte kul kan jag ju säga, fyfan, kunde ju inte ens fästa blicken på ngt =/ idag känner jag en sån där värk i skallen som jag brukar ha dagen efter att jag haft en asjobbig migrän, hoppas bara inte det blir samma sak idag att jag knappt kan se klart, så jävla träligt sånt där när man inte kan äta huvudvärkstabletter heller...


Hoppas verkligen Jonas får ledig nu i veckan, borde han få, han har fan laglig rätt till det. Men med tanke på hans chef så vet man väl inte vad man kan förvänta sig.

Ska nog slå in lite julklappar sen, thihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0