tapeter?

Jag blir fan galen!
Lägenheten vi ska flytta till måste vi välja ut tapeter till, så nu har jag suttit och kollat genom en hel tjock jävla blädderpärm med tapeter, får verkligen sjukt med beslutsångest. Jag är inte direkt typen som KAN sånt där så bra, att välja ut själv hur man vill ha det i sin lya måste ju vara rätt enkelt ändå?! =P men nejdå, vet inte alls vilka, får bläddra fram och tillbaka nåra ggr till.

Lillpojken sover, har gjort ända sen hans farfar var här på besök =) rätt skönt faktiskt. haha
Tur att man får tid till lite annat som är runt omkring.

Nej nu börjar han vakna till liv här borta ^^
Mat dags kanske?

Ikväll blire väl film och inget mer alls, usch är så genomtrött och seg, börjar få huvudvärk och brösten bara vääärker, haha, tokigt. Helt svullna och stenhårda. Men men.. ja, för er som ville veta det då, haha.

pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0