tjatet

Blir fan tokig, jävla gnäll och tjat, allvarligt, låt mig sköta allt på mitt sätt.
Mina öron blöder snart av allt, usch, ger aldrig upp!


Seg dag det har varit, enda sen jag vaknade imorse när mamma kom vid 10, sen kom Katta och dagen bara rullade på. Gabriel har skrikit och haft sig nästan hela tiden, knappt velat ta tutten, men det gick till slut och somnade gjorde han med till slut. haha ^^ verkligen inte kul att höra honom skrika mkt, skär i hjärtat alltså, så svårt när man inte heller alltid vet varför han gör det.

Måste städa. Ja, BLÄ! men vågar inte dra på dammsugaren, haha. Inte för att lillen är så känslig mot ljud direkt men ändå. Ska ta och fixa sängen strax och sen antagligen steka några hamburgare =) och senare blire nog att glo på the hills igen, wiie, inte många avsnitt kvar nu bara =O

Så SEGT, hatar det här när man är ensam såhär på eftermiddagarna och kvällarna, vill bara att tiden kan gå lite fortfarare så vi kan flytta ihop så jag slipper det, kroppen tar fan mer stryk än man tror att fixa det här helt själv =/




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0