hej måndag

då var det måndag igen och dom har inte ringt från craft pall =/ men det är väl antagligen för datorerna inte kommit än, snacka om sega idioter! majgad, dumt och bara skaffa nya leverantörer och be dom som dom har nu sticka ngt riktigt vasst upp nånstans? wooush!

Tvättar idaaaag, mmm, efter 2 helger och ingen ork att tvätta så blire typ svårt att hitta bra kläder att dra på sig ;p

Tack för i helgen pojkar och flickor! It was just wonderful, fredagen var trevlig och chansen att lördagen skulle bli likadann var minimal så Jonas ocgh jag stannade hemma hos han och tog det lungt, igår vart vi bjudna på middag hos hans pappa och idag åkte jag hem, säkert kul, hatar säkert aldrig måndagar? Men jag fick veta att jag var heeelt friskans, Susanne ringde idag efter att vi hade vare där och skällt på dom för dom hade vare så sega med att ringa och säga provsvaren ;O sällan det! Måste alltid påminna.. Men skönt var det och få veta det ändå!

Kanske ut och gå en sväng snart..

Ge mig peeengaaaaar, vill handla lite nytt, känns som en evighet sen :( Måste till frissan oxå, gaaaash. Ska spara håret den här gången, men skulle behöva färga ändå. Ahmaaan, det löser sig.

Vårdcentralen på torsdag då ;S usch! Men svanskotan blir nog glad över att inte behöva lida mer, precis som jag, kanske kan börja gå ordentligt och sätta mig på stolar/soffor utan att hoppa upp lika fort igen av smärta xD

image116


pusss på den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0