hej onsdag






Idag har jag jobbat och lekt med Åse :) mkt trevligt! Måste komma hem till dig snart, var längesen, dip och morötter! haha ^^ miihihihi. japp japp. Valeeentin imorgon då? hah, mest överskattade som finns måste jag säga. Men ibland funkar det, om man har någon att fira med ;) woooh! fira och fira. Hahaha, hur ska man uttrycka det annars?

Jag såg en gubbe med långt skägg, rusta kasse och kjol idag ^^ den ni! hahah. Man får ju sina goda skratt om dagarna alltså.

Ny kamera har man med, duger helt okejans alltså :) en sån där grej man sätter kameran på och så skriver man ut bilderna på en gång, as bra blir det! Tack pappaa :)




Så fin (a)



alltså, jag är ju helt fast i dom låtarna och videosarna. maaauuuw,

röka nu, sen sängen så torsdagem kommer snabbare!

pusstjoheeejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0