hej tisdag

image117

Simple plan - When i'm gone
Simple plan - Running out of time

<3


majgaad vad segt det går idag :/ har iaf städat lite och vare till affärn och köpt mig cigg och redbull xD lite beslutsångst där om jag ska eller inte ska köpa cigg, fan så jäkla DYYRT! men måste skära ner lite, haha, en cigg på morgon, sen tugga tuggummi fram tills kvällen och då ta kvällsciggen, kanske kan ha ett helt paket i en vecka eller två ^^ säkert smart.

tråk tråk tråk.. kan det inte bli torsdag och heelg? miihihii.

Har du pojkvän/flickvän? hmm.. vet inte? haha
Är du kär? nja.. vet inte! hah
Hur tidigt stiger du upp? olika, beroende på hur sent det blir kvällen innan=)
Vem/vilka vet mest om dig? mamma, åse, jonas, fredrik typ.. tror jag?
Gillar du att slåss? bara på ps3 :D
Vad ska du göra ikväll? kolla Gossip giiirl :)
När var du senast full? vart lite i fredags :)
Har du utländska föräldrar? mamma bara
Var har du ont? lite huvudvärk och svanskotan.. som vanligt
Är du bra på att måla? beror på vad jag ska måla :D
Vem kramade du senast? jonas:)
Vad längtar du till? soooommaren
Vad heter dina husdjur? torsten, tipex, findus ;p
Har du körkort? hah nej, kunde ha haft, men vart uppskjutet 6 månader av fitt länsstyrelsen


MIAMI INK <3

image118

Borde gå varje dag istället för på bara söndagar som man verkligen inte ser framimot, haha ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0