hej tisdag

och hej gossip girl, helt totalt såld i den serien är jag, klockrent bra. Totala bitchar överallt där, till och med snubbarna xD


Borde jag vara glad eller? Att det är såhär nu? fyfan för allt, blir snurrig och det verkar nog påverka svanskotan xD suckpådet! jag blir allvarligt talat psykiskt instabil på riktigt pga den. Kanske sälja den på ebay eller blocket, om jag hittar ngn villig idiot som skär bort den, lär gå fortare än ngn läkare hjälper mig och slutar råda mig till piller och tar massa blod från mig ständigt jag kommer dit.


Glad? Alltså, bara massa minnen som ploppar upp, sånt orkar jag inte med nu.

Jobbat idag, weho, skit lixom :D så jädra TRÖTT jämt. Vill bara gråta massa högt när mobilen piper på mornarna.


Men. Ja. Pusspåer :*

saknaaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0