hej tisdag

nej herregud, NEJTACK säger jag bara iså fall. usch dra och kör upp ngt ist, det där var verkligen inget för mig, jävla cpjobb. bra att det var kul människor där iaf, annars hade jag slutat efter en dag :O

msn funkar inte, jag är proppmääätt, fan kvällen suger xD hoppas den blir bättre med Vänner och Gooossip Girl =) love love!

Men tack för idag iaf, alex och Richaaard :) efter att klivit av bussen i hallsberg trallade jag bort i regnet till Alex, sen gick vi till nytorget och blev bjudna på käk =) yaho, gotti.


Kanske dra iväg till hallsberg och spendera nåra dagar där nu när mamma ska till Polen x) orka vara hemma skälv med pappa, är ju fan som att vara ensam ändå ^^ man vet aldrig vart han är på språng, haha!

PENGAR? wtf?! suck säger jag bara


.. Jomen titta nu hoppade msn igååång =) måste be anton ladda hem lite album åt mig, yeeeeeeeess.

TJA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0