it's a aggie thing

this is why i'm hot,
that's why you're not.

heeeeeeeeypådeeeeey! min helg har vare sådär cpbra :) lite fest med små rackartyg på fredan påväg hem till Jonas ^^ fylletracka folk är kul, speciellt sådär jätte äckel kära människor som dregglar all over varandra. Men dom skrattade och höll mig sällis eta så TACK! :p varför jag inte gick upp och la mig på en gång med tanke på hur mkt alkohol jag fått i mig den kvällen förstår jag bara inte? sen skulle jag promt springa runt polishuset och leta efter Janne -asg- jag är så jävla bra! Men inte lika bra var jag när min mobil bara dog =( helt plötsligt, går inte att få liv i den allsm fattar inte hur jag lyckas? rip to you, bitchmobil. tur att man har den andra kvar iaf. yeeeeeeees.
Sen vaknar jag, Jonas kommer hem med ngn stockholmare som väntade på sin skjuts, jag sätter mig upp som ett frågetecken och ser egentligen inte så mkt förutom hur DRÄGG den människan var och hur hela lägenheten snurrade. sure, that's greeejt. xD LAGOM finbakis var vi på lördan. Men det blev bra efter lite aspirin, krubb och sex. haahaha! jaman.

Resten av helgen var okeyans, alltså, film oså bara. Orkar inte festa och dricka som förr längre, går bara inte! VARJE HELG, 2-3 dagar i streck, ibland hela veckorna, alltså vafan? Nu har man fått jobb oxå. YESS.

Imorse var det sjukt för mig alltså, spyattaaaack ;s fattar nada? Men blev bra sen igen iaf efter att man fått sova lite till och käkat frukost.

sova massa inatt tänkte jag! hahaha, iaf mer än igår natt. Jäpp,


bjuder på det här,



woho. hähä så bäst, så onödigt bäst xD

tackochtja



Kommentarer
The one and only.. Tilda.. TADAAA

haha förfan agga, allvarligt? vad skulle du snacka med Janne för?! Haha pucko!
Bara så du vet så är jag en av dom som kollar din blogg typ en gång om dagen. haha asbra. Puss

2008-02-19 @ 17:12:40
URL: http://mathildajerner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0