nagellackstrouble?

image120
Men shit, jag blir så jävla leess, sitter här, vet inte om jag ska lägga mig, kolla film eller sitta här ett tag till och fundera över dom mest oviktiga sakerna för tillfället? x) nagellack t ex ? Rött? svart? vilket äre som är the shit lixom? satan, saknar mina akrylnaglar, fan fixa det snart igen. Så får det blir, men innan det får jag sitta och smeta på rött på dom små jävlarna :) Imorrn blire nog att springa iväg och köpa svart nagellack efter jobbet, JAAAAO, känns nice och säga så äntligen! :)

hoppas på att provanställningen går bra, så man får ha något att sysselsätta sig med om dagarnaaa. Dags att måla på högerhand, good luck with that, pfft..

Kolla film sen. ALEXANDER <3 dontyoujustloveit? mihi. Sen äre nog natti, upp 6 imorrn. usch på det.





till;
thilda, min backstabbande tramp.
trots ditt kläggöga med hemmagjort överstort plåster så lyckas du hålla humöret uppe ;) tror jag?
Du finner då alltid ngt att skratta åt, glad att du och Miriam blev vänner till slut igen. pusspåden!

och..
till jonas :)
bara för att du är du och får mig att förstå merän jag trodde jag kunde förstå.
Kanske allt är mkt upp och ner och övermkt på vissa fronter,
så finns du är och jag vet att du klarar dig bra, det gör du jämt.
Men inte jag, därför är jag så glad att en stark person lyfter upp mina brister ibland.



Kommentarer
Tilda.

Hihi söt du är, jaa allt känns fan så mycket bättre nu =) skönt som satan, det är bara ögat som är fucked up.. och män som vanligt dåra ;P Inget annorlunda där inte. HAHA.

2008-02-11 @ 14:54:46
URL: http://mathildajerner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0