outfit=personlighet?

image133

det där kan man ju spekulera,
endel har ju iaf mer stil än andra, och andra är stiligare genom att mer visa upp personligheten, lära sig att glänsa genom den och inte gömma sig bakom stora glajjer, boots, enorma väskor, tajta stuprörjeans och skinnjackor som räcker till halva magen? Eller?

Men jag ska inte klaga, efter att ha suttit här och kollat genom massa länkar och hemsidor med kläder blir man ju sugen på att beställa och shoppa massa massa maaassaaaaaa. Man klagar ju inte när man väl har det, eller när man kommer hem med nya skor eller jeans. Är ju bara så, men man undrar ibland varför det blivit så otroligt viktigt nuförtiden.

Om man inte handlar något nytt, allt mellan smycken till moderna underkläder eller smink så får man ångest och man känner hur mycket man bara vill springa genom affärerna, så är det för mig ibland iaf.
Och vad gör man inte? Man springer där och kastar iväg pengar överallt, kanske ens på saker man knappt behöver eller kommer använda. Och åter där kommer ångesten.

Jag menar, bara ett par örhängen eller en liten jädra ring kan förändra en vardag för en stund xD då är det lite illa.


Så sjukt allt är i denna nyskapade fejkvärld vi lever i.
Vill man ens veta hur det kommer se ut om 10 år, med tanke på hur mycket som förändrats under dom gångna 10 åren?



PEACE. tja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0