rosen

image119

Helt såld är jag =)


Imorgon ska man till Anton och chekka hans nya place=) kan tro att han inte direkt fått ngn ordning på stället än haha, kaaaos, yeapp, totally tydligen :P köpa hårfärg kanske och fixa mitt hår med? hmm, får se om Karin är ledig och kan hjälpa mig med den saken, haha :D


gwen steffani - cool
:)


dagens ros måste jag ge till en viss person, men tänker inte skriva ngt namn, många förstår säkert vem det är, anledningen till det är att jag verkligen uppskattar allt du gör för mig och att du finns där jämt <3 kan bli tjatigt med allt som händer runt mig nuförtiden, men det är bra att jag vet att jag iaf har ngn som orkar stå ut med mig och mitt grubblande ^^ älska!


Ludacris - Blueberry yum yum
;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0