that's pure bunnylove

dAmP* seriöst!! vad äre för folk som är så fega och rädda att visa att dom läser bloggen?


image127

det är ju kul, lixom.. Men som jag har sagt förr, dumt och lämna kommentarer då och då? Vågar kanske inte, kanske samma människa som sitter och öppnar min blogg gång på gång? woho! hahahaha

Pappa väckte mig idag, hade fått ngt brev från vårdcentralen, IGEN :| tror ni det visar nått? av blodprovet? NÄ! alltså, ärligt talat önskar jag att det hade gjort det, vafan är det för fel nu lixom? Nått är det ju. Suuuuck

Hallsberg snart, eller om några timmar, haha. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, sen duscha och packa ner lite grejjer. Kanske ringa Karin och kolla om jag kan komma och leka lite med henne oxå :D puss på det :*


på apelsin.nu hittar ni världens sötaste kaniner! gaaaaaaaahahahahahahaaaa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0