.- all of It, just let us leave it all like this

Det är dom små sakerna som räknas ibland, och det är
dom minsta detaljerna som gör det hela som vackrast och bäst.
Det är det du minst lägger märke till ibland som du tänker tillbaka
på och längtar efter mest.


- ARBETSINTERVJU IMORGON! : )


image113


Vissa saker förändras då aldrig :)
Tack för i helgen! Betydde massor, speciellt det vi pratade om igår.


Nystart, omstart, ja, kalla det vafan ni vill. Men känns som att det var dags för det ändå. Livet hade kommit långt låångt utanför rälsen och åkt in i en mörk skog, kändes som att jag aldrig skulle lyckas hitta ut igen, men det gjorde jag. Allt kan inte hända på en gång, men till slut kommer det blir braaaaa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0