2007

Januari - Idrottsgalan som vi jobbade på och Steffo i tankarna :P det var en speciell tid, en början på året tillsammans med flera personer som betydde massa för mig. Personer som kommit in i mitt liv igen och andra som försvann. En början på ngt jag aldrig kunde förutspå kunde sluta som dom gjorde efter ett antal månader.
Var i sthlm på begravning oxå, faster som hade gått bort nåra dagar innan jul tyvärr :( rest in peace, sweety.

Februari - Valentines Day då. Som jag firade rätt mysigt kan jag minnas ^^ Skolan började iofs gå utåt för mig just i februari oxå :/ men det fanns anledningar till det. Lärde känna en person oxå som kom att betyda massa för mig. Det eviga festande började här oxå, verkar inte ta slut än idag ;D vem klagar? höh.

Mars - Pappa fyllde, jag flyttade praktiskt taget hemifrån xD vilket jag inte ens orkar kommentera.. Jonas fyllde 21? eller vare 22? hm. Ja vem orkar bry sig.. så det blev att köpa presenter till två personer den månader :P Kastrullpartyt hos Niklas kommer man ju såklart ihåg oxå! haha! Och sen var man på Black Jack nere i småland nånstans och dansade haha. Det var kanonens! =)

April - Händer väl inte så mkt, vart rätt mkt i skolan iofs, få klart massa och nationella proven. Vilket i sig gick rätt bra..:) I början av april minns jag partyt hos Jonas pappa xD mamma kom och senare en jätte full Niklas som inte minndes så mkt av den kvällen! hahaha ;D och sen den omtalade lilla biltrippen jag och Karin gjorde ;) RALLY AGGA & KARTLÄSARKARIN :D
Brorsan och Agata var på besök i en vecka hos oss över påsk oxå. Dom åkte hem till Polen igen..

Maj - Inne på kanske 4 veckan på praktiken i Askersund.. Vilket gick rätt segt, men fixade sig till slut. Jag och Thilda drog på zätas och partajade endel =) så kul vi hade!
Morsdag var oxå, som firades hos syrran med tacos och mys :)

Juni - STUDENTEN :D glömmer man väl aldrig. :) studentmiddagen och kvällen vid ngn sjö med klassen som jag inte minns vad den heter, haha! det var trevligt :) sommaren började och man levde som en kung. typ.. ^^ Bodde fortfarande i hallsberg och det var party varje dag :) Finnen sommarjobbade än på Ahlsell men kom upp varje onsdag med en systempåse ;D hahaha. Midsommar firades oxå i Säbylund med Jonas, Finnen och Stefan =) hahaha, en upplevelse. Men aldrig mer, hahahaha

Juli - Man började smått söka jobb, men verkade inte gå så bra, så man festade vidare istället. Vissa saker som började gå utför här nånstans.. blev för mkt helt enkelt. Träffade och lärde känna endel nya som visade sej sätta spår och känslor som inte vill försvinna...

Augusti - Saker blev starkare och andra orkade man bara inte med. Det rullade på som vanligt.. Mormor åkte hem efter 4 månaders visit hos oss :) Glömmer inte heller alla ggr vi var hos Finnens pappi, spelade kort, bastade, drack bärs och grillade :)
I slutet där flyttade jag ialla fall hem igen... Helgen efter det minns jag att jag, åse och thilda befann oss på Zätas och festa :D kommer oxå ihåg när vi klev av bussen på natten i hberg och skulle hem till thilda, MASSA KALLT!! kändes verkligen att sommaren höll på att försvinna :(

September- Firade min 19 års dag :) vart lite fest. Den 3 september åkte jag och Pernilla till CYPERN =) underbart! Saknar det massor, men men, får ta och åka dit fler ggr såklart :) Men att komma hem var inte alls roligt, många saker jag ångrar att jag inte gjorde annorlunda. Ett enda val som påverkade mer än jag trodde. Inget att göra åt idag.. Sen var man på arbetsintervju i Nyköping, gick ju bra! men tråkigt nog tackade jag nej till jobbet sen, det vart lite körigt och jag skulle aldrig ha hunnit fixa lya där innan jag började jobba :(

Oktober - Endel som man känner fyllde år denna månad :) Finnen och jag blev biokompisar :D haha, bio väldigt ofta där eta iaf :) Jag skaffade mig två nya vänner, eller inte nya, men kom dom närmare än jag nånsin trodde. Fredrik och Alexandra :) hihu! Slemmot och jag lixom. hahahaha, vi satt här i knarkarsoffan och skrattade åt allt och alla. Typ ;) Mkt hände i oktober, massa blandade känslor åt allt. Många besvikelser men samtidigt massa glädje, tacka kan jag göra till Bever och Alex iaf :):)

November - Inget speciellt händer. Vi sitter kvar i soffan och klubb 38 bildas :D:D hahahah! Fest fest fest!

December - Samma visa här ;)..Jul och nyår i Skåne. Ja tack! Och sen en kompis som visade sej vara en backstabbing tramp! tack för den du. Men men what comes around goes around. Mohahahaha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0