Back on track?

Your heart is not open so I must go, the spell has been broken, I loved you so. Freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no. You were my lesson, I had to learn, I was your fortress you had to burn. Pain is a warning that something's wrong, I pray to god that it won't be long. Do you wanna go higher? There's nothing left to try, there's no place left to hide, there's no greater power than the power of goodbye, there's nothing left to lose. There's no more heart to bruise, there's no greater power than the power of goodbye.

Ja, så var det med det. Lika sant som det är skrivet.
Älskar den låten på många sätt, dels för att jag verkligen kan relatera mig med den, och för att Madonna faktiskt är en jäkel på att skriva texter ;)


Jaa. Idag.. vaknade skapligt tidigt haha! vid 11 skulle jag tro? shiiitt, inte ofta det händer, men men. Saker börjar lixom gå lite bättre nu, sams med päronen, har suttit och sökt massa jobb, igår och idag, får se om det dyker ypp något.. Sen kom världens bästa Thilda och föreslog att jag kunde söka till kullängen igen så kunde vi bli kollegors! ;) haha as bra ju ^^ Så jag fixade det med, som sagt.. vi får se, orkar inte ha för stora förväntningar om allt längre, allt grusas ju nuförtiden framför näsan på mig.


Sen fick jag hit grannen som fick hjälpa mig med datorn - IGEN, jag blir ju inte klok på den.. Jäklas med mig hela tiden, men nu hoppas jag den ska hålla sig lugn några veckor, blir ju pinsamt till slut ^^ men men, tack för hjälpen iaf.

Imorrn ska man iväg med mamma och tjäna lite extra cash, wohooo! hähä.. rätt bra faktiskt, får se vad jag får göra denna gång då.. senare träffa Karin:) fixa lite och kanske dra en fika?

Glad glad gladare börjar man bli, men sen vill jag bara att mardrömmarna om nätterna ska sluta komma till mig hela tiden, det är ju fett jobbigt i längden ;S känns inte som att jag drömmer längre, utan som om jag tänker det istället, aah, det är surt det där.. när jag vaknar till frågar jag mig själv om det var en dröm eller om det var något jag bara låg och tänkte och förestallde mig. FÖRSVINN lixom.. faan.


... Klaga inte för jag bevisade motsatsen, ibland kan inte livet gå precis som man vill men för mig verkar den punkten alltid gå som jag vill. Mohahaha (6)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0