can't fight it anymore

Vet ärligt talat inte vad vi/jag håller på med, men det visar väl sig.. Hoppas jag?

Vad ska man göra när man har kommit fram till stoppskylten och till slut bara pressats mot den så mkt som det bara går, och nu har jag äntligen lyckats ta bort den, och nu står jag där med skylten i handen och vet inte om jag ska ställa tillbaka den och vända eller bara kasta bort den och skita i konsikvenserna för jag passerade den? Så fucked up allt är.. Som vanligt..

Förlåt, Matilda för jag inte hörde av mig igår men det blev massa annat som hände och jag mådde inte så bra..


Britney - Peace of me
älskar den låten! finns det ngn mer klockrenare text eller? man vet ju ialla fall vad det är hon försöker säga och framföra till media.



kissya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0