ett frö blivit sått?

Det är då helt otroligt att jag aldrig kan få somna på en vettig tid! Herregud? Och nu inatt/imorse när jag väl lyckas somna så piper mobilen på högsta volym och i smset ståre nog det skummaste jag nånsin läst, hahaha! Vissa andra kunde inte heller tydligen sova mkt mer än jag.. Men kanske inte så konstigt, alla tankar som surrar, helt otroligt att det kan bli så mkt alltså? ahfan, på riktigt ;s..

fyfan för gamla bilder alltså :O can you believe it? att dom mest oväntade känslorna kan dyka upp helt oväntat av en enda bild.. en bild säger mer än tusen ord, visst, men att det kan röra om så mkt? shittans.

söka jobb idag då xP får se hur det går, måste ha ett i vilket fall.. börjar bli lite smått panik med det just nu, vill verkligen skaffa mig egen lya så snart som möjligt! vore guld.

sen plocka genom en massa grejer i garderoben, måste rensas, resten av dagen kommer jag väl spendera på att sitta här eller vid tvn? BETTY är ju tillbaka ikväll :)

... ge mig ett liv?



' the truth in your eyes means  you never leave me,
the touch of your hand says you catch me where ever I fall ..

but you say it best when you say nothing at all :)





- Du har ingen aning om att jag tänker på dig just nu. Och att jag bryr mig.. att jag vill att du ska ha det bästa som finns och allt dom du verkligen förtjänar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0