irriterar på ett fyndigt sätt

om jag vill det, så kommer jag få det :)


det skriks och rivs i mitt öra, men jag kan bara höra, *vissel vissel*, mohahaha!
jag är lite glad idag, jag vet inte om det beror på typ allt som börjar gå så förbannat bra nu eller pga vinglaset som står här tomt och väntar på påfyllning, eller om jag bara är glad på riktigt som jag inte vare dom senaste månaderna, då jag varit glad har det krävts många saker som lyfte upp det, bl a piller och röka. xD dom enda stunderna man mådde riktigt bra och var på topp när man hade det framför sig, vadå något jävla tragiskt? nää, nu har det blive ändring på det. Lyllos Fredrik som fått brev hem nu om provsvaren, men hallå! Mina då?! blö på er jävla hallsbergspoliser.

Det är tur att vi har varandra ;)
You're all worth it.


HEEEEELG! :D


Kommentarer
tilda.

Inte lätt för oss alltså

2008-01-31 @ 19:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0