kvarglömda tider

Sister Hazel - Life got in the way <3

' how dear you not remember, how deared you walk away?

image107


Ja, endel saker alltså, dom fastnar kvar i hjärnar och vissa perioder i ens liv blir ju då totalt fucked up. Tyvärr.. jag väljer inte det här, men drömmarna som varje natt återvänder till mig kan jag inte påverka.. sen när jag vaknar känner jag mig som ett frågetecken. Varför lixom? Varför hela jävla tiden? Jag orkar inte, jag vill inte mer :( Varför ska det vara så jävla svårt för? Att bara glömma... herregud lixom, kemiska jävla reaktioner som inte vill sluta gnista för mig! jag blir GALEN!

Men jag vet ialla fall att jag kunde ha haft det mkt värre, att livet just nu is the best it can get..

Nytt år, ny månad, ny vecka. Så är det bara, inget direkt att hurra för, blubublu, allt det här med att det är nytt år, nya möjligheter, hallå! det är ny jävla dag varje dag och varje ny dag har man nya möjligheter, ett nytt jävla år spelar väl ingen roll, betyder bara ett år äldre :O visserligen för dagarna en närmre döden osv osv. Men ändå :) man kanske skulle börja fira varje ny månad nu oxå. Mohahaha, säkert snyggt.

Neej, idag blire lungt lungt, jobb imorrn ; / skitkul.. jao, pengar iaf.
Nu tänkte jag dra igång en film i vilket fall och bara låtsas som att världen utanför mitt fönster inte existerar för typ 2 timmar ^^ as bra.

KISSYA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0